SERVIS KOČÍKOV PO 2 ROKOCH
Pozáručný servis kočíkov
Službu poskytujeme výhradne pre zákazníkov, ktorý si zakúpili kočík na našich predajniach.
Za pochopenie ďakujeme.
Ako postupovať?
V prípade, že máte problém s kočíkom, ktorý je v záručnej dobe, je potrebné doniesť diel ktorý má
výrobnú vadu spolu s dokladom o kúpe a ten sa pošle na reklamáciu k výrobcovi, alebo osobe určenej výrobcom.
V prípade, že máte problém s kočíkom po záručnej dobe, tak v takomto prípade môžete využiť služby nášho servisného technika.
Kočík je potrebné nafotiť ako celok, potom nafotiť diel ktorý je poškodený a takto s popisom poslať na kindercentrumza@gmail.com
Servisný technik spraví na daný typ opravy kalkuláciu ceny a tú Vám pošle späť a dohodne stretnutie v servise.